حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 383×
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۲۹:۵۶
اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرد
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
شناسه : 3782
بازدید 126
1
امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس طی بیانیه‌ای حادثه تروریستی در مسیر زائران حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد
ارسال توسط :
پ
پ

.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس ، حوریه امیری مسئول امور بانوان اداره کل  تبلیغات اسلامی استان فارس از صدور بیانیه امور بانوان این اداره کل در محکومیت جنایت تروریستی روز گذشته دشمنان در به شهادت رساندن شماری از زائران تربت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد. متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

از کودکی یادمان داده اند که شهیدان عاقبت به خیرند و عند ربهم یرزقون.

بارها در قنوت نمازها و دعاها از خدا خواسته ایم که ‌شهادت روزی ما هم باشد و بی نصیب چشیدن شهد شهادت از دنیا نرویم.

اما این سکه روی دیگری هم دارد، وجود دشمنانی سرسخت و قسم خورده که دست از تلاش برنمیدارند تا به گمان باطل خود نور خدا را در زمین خاموش نمایند غافل از اینکه ما شیعیان زین العابدین علیه السلام هستیم، همان ولیّ معصومی که درخواست حمد و ستایش پروردگارش هم رنگ و بوی شهادت می‌دهد:

حَمْداً نَسْعَدُ بِهِ فِي اَلسُّعَدَاءِ‌ مِنْ أَوْلِيَائِهِ‌ وَ نَصِيرُ بِهِ‌ فِي نَظْمِ اَلشُّهَدَاءِ‌ بِسُيُوفِ أَعْدَائِهِ‌، إِنَّهُ وَلِيٌّ حَمِيدٌ

ستایشی که به وسیلۀ آن، در گروه سعادتمندان از دوستانش، به خوشبختی و سعادت برسیم و به سبب آن با شمشیر دشمنانش در سلک شهیدان قرار گیریم. همانا او یار بندگان و خدای ستوده خصال است.

دشمنان تا هرگاه که میخواهند در گمان باطل خود غوطه ور بمانند اما بدانند که «ما ملت شهادتیم» و تا پیروزی نهایی مکتب حق به یاری خداوند متعال از پای نخواهیم نشست.

اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس شهادت جمعی از زائران و دلدادگان حاج قاسم عزیز را خدمت ولیّ عصر علیه السلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده و دوستداران ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید، امید که این شهدا دست ما را نیز بگیرند و شفیع همرزمان خود باشند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.