حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 383×
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۰:۲۷
برپایی موکب توسط خانه قرآن حضرت زینب(س)  شهرستان رستم در مسیر زائران اربعین
۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
شناسه : 1166
بازدید 585
5
خانه قرآن حضرت زینب (س) همچون سال‌های گذشته، در اربعین امسال نیز پذیرای زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) است.
ارسال توسط : نویسنده : حسین نیکبختی
پ
پ

فهیمه داوودی مسئول خانه قرآن حضرت زینب (س)  گفت: مکان برپایی موکب همانند دوره‌های قبل در شهرستان رستم مسیر زائران اربعین است که  با پخش انواع دمنوش، شربت، غذا و سایر خدمات مرسوم موکب‌های امام حسین (ع) از زائرین اربعین پذیرایی می شود.

او گفت: در این موکب برنامه‌های ویژه قرآنی  و مداحی نیز برگزار می‌شود از جمله این که خواهران زیادی جهت کمک به برنامه ها ی پذیرایی ، پاسخگوئی به سوالات شرعی ، برنامه های فرهنگی و قرآنی مشارکت دارند.

مدیر خانه قرآن حضرت زینب (س) اظهار داشت : از همه عزیزان دعوت می کنم به صورت مجازی و حضوری  برنامه های ما را دنبال کنند و ضمن شرکت در برنامه های قرآنی و فرهنگی این خانه قرآن در ثواب برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین سهیم شوند.

وی افزود : منابع مالی موکب کاملاً مردمی بوده و مورد استقبال خوب مردم خیرخواه و ولایتمدار استان قرار گرفت. امید است که مقبول درگاه حق تعالی و وجود سراسر نور سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.