حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 383×
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۱۳:۳۵
برگزاری دوره بررسی دستاوردهای حکومت پهلوی
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
شناسه : 2368
بازدید 365
3
دوره بررسی دستاورد های حکومت پهلوی در شیراز، ویژه مبلغان و فعالان فرهنگی شهر شیراز به صورت حضوری در طول سه هفته آموزشی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام قاسمی مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در این باره گفت: یکی از مصادیق و شاخه های جهاد تبیین در کلام مقام معظم رهبری، مقابله با تطهیر حکومت پهلوی می باشد که متاسفانه در جامعه امروز توسط برخی افراد آگاهانه و ناآگاهانه وجهه‌ی حکومت پهلوی و دستاورد های این حکومت برجسته جلوه داده می شود و با حکومت مقدس جمهوری اسلامی مقایسه می شود تا اینکه عامه مردم نسبت به انقلاب اسلامی نگاه خوبی نداشته باشند و بدبین شوند.

قاسمی افزود : هدف از برگزاری این دوره به نوعی جهاد تبیین و روشنگری در رابطه با این دوره تاریخی می باشد و با توجه به نیاز سنجی که صورت گرفت از اساتید دانشگاه شیراز دعوت شد تا در این دوره به روشنگری بپردازند.

مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: مخاطبین این دوره مبلغین و فعالان فرهنگی اثرگذار جامعه که دارای مخاطب اند، بودند که در طول این دوره با دستاوردهای منفی و مثبت حکومت پهلوی آشنا شدند و شبهاتی که در این زمینه در جامعه رواج پیدا کرده را شناسایی کردند و انشاالله برای مخاطبان خودشان تبیین می‌کنند

وی در پایان گفت: این دوره در طول سه هفته و به مدت ۴۸ ساعت آموزشی در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.