حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 383×
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۰۲:۵۷
تجلیل از روحانیون مستقر اداره تبلیغات اسلامی لارستان
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
شناسه : 2408
بازدید 335
4
مراسم تجلیل از روحانیون مستقر اداره تبلیغات اسلامی لارستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی لارستان برگزار شد. 
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم تجلیل از روحانیون مستقر اداره تبلیغات اسلامی لارستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، امام جمعه لارستان و فرماندار ویژه لارستان در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی لارستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام اقبالی رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان بیان کرد: روحانیون مستقر به همراه خانواده در روستاهای دور افتاده شهرستان لارستان با کمترین امکانات مشغول فعالیت های فرهنگی هستند که این خود یک نوع جهاد است.

در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، به نقش بی بدیل مبلغین اشاره نمود و اظهار کرد: بنده ضمن بیان خرسندی از حضور در شهرستان لارستان باید بیان کنم که در جامعه کنونی دشمن سعی و تلاش در نا امید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد که این مسئولیت روحانیون و مبلغان را سنگین تر می کند چرا که باید مبلغین دستاوردهای چهل ساله انقلاب و از دسیسه های دشمن مردم خصوصاً جوانان را آگاه سازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.