حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 383×
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۲۷:۲۳
حضور و کمک رسانی طلاب جهادی فارس در زمان بحران های طبیعی
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
شناسه : 1027
بازدید 501
6
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: روحانیون و طلاب شهرستان های فارس آماده همکاری با مردم و دستگاه های اجرایی در مواقع بحران های طبیعی هستند.
ارسال توسط : نویسنده : حسین نیکبختی منبع : https://www.mehrnews.com/
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، ضمن عرض تسلیت درگذشت جمعی از مردم شهرستان‌های استهبان، فسا، داراب و نی ریز در حادثه سیل رودخانه رودبال به خانواده‌های داغ دیده و آرزوی بهبودی مصدومین این حادثه با اشاره به اینکه روحانیون از گذشته تاکنون همواره در کنار مردم هستند، گفت: پس از وقوع حادثه سیل تعدادی از روحانیون جهادی در کنار گروه‌های امدادی در منطقه حاضر شدند و در مراحل جستجو کمک کردند.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های انجام شده امروز نیز مسئولین ادارات شهرستان‌ها در منازل خانواده‌های جان باختگان حضور خواهند یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس یادآور شد: روحانیون و طلاب همانگونه که در سیل شیراز وارد میدان شدند و فعالیت‌ها جهادی خود را انجام دادند امروز نیز آمادگی خود را برای یاری رساندن به عزیزان بازمانده اعلام می‌دارد، جامعه تبلیغی استان در تمامی موارد حضور فعال و گسترده برای کمک به مردم داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.