حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۲۶:۴۱
نشست گفتمانی شبکه بانوان جامعه پرداز شهرستان اوز برگزار شد
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
شناسه : 3961
بازدید 41
1
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس؛ نشست گفتمانی شبکه بانوان جامعه پرداز شهرستان اوز با موضوع سبک زندگی اسلامی با الگوی قرآنی، با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسن زمانی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، در این نشست یک روزه دکتر  زمانی مفسر و حافظ قرآن به تبیین و تفسیر کتاب زندگی با آیه‌ها پرداخت و گفت این کتاب نورانی در پنج فصل ایمان، توحید، نبوت، ولایت و امامت تنظیم شده است.

وی  با استناد به آیات قرآنی به تحلیل و تفسیر هر کدام از این اصول پرداخت و گفت برای اینکه یک زندگی سالمی داشته باشیم و در دنیا و آخرت سعادتمند شویم باید این آیات را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم.

در ادامه اضافه کرد تنها کتابی که در همه اعصار و قرن‌ها حرف جدید  دارد قرآن است و این کتاب نورانی می‌تواند برای همه انسان‌ها نسخه شفابخش باشد.

دکتر زمانی در جمع بانوان کنش گر شهرستان اوز گفت: در پایان ماه رمضان از محتوای کتاب مسطورا مسابقه‌ای طرح خواهیم کرد و به ۱۲ بانویی که بالاترین امتیاز را بدست بیاورند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این نشست با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس و مرکز تبلیغات ادیان و مذاهب اسلامی برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.