حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۰۷:۴۷
اعلام آمادگی ارتش ۶ میلیونی برای مبارزه با اسرائیل!
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
شناسه : 3440
بازدید 271
4
حمایت 6 میلیون نفر از پویش «حریفت منم» در پویش اعزام به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و حمایت از دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین، بیش از 6 میلیون حمایت به ثبت رسیده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری ایمنا
پ
پ

به گزارش خبرنگار ایمنا، پویش «طوفان‌الاقصی» با شعار «حریفت منم» که پس از آغاز عملیات نیروهای مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس با هدف حمایت از دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین در بازپس‌گیری اراضی اشغالی فلسطین طراحی شده است، تاکنون نزدیک به ۶ میلیون حمایت رسیده است.

این سایت با دامنه alaqsastorm.com هم‌زمان با آغاز موج گسترده نسل‌کشی و حمله به زنان و کودکان مظلوم غزه راه‌اندازی شده است و برای مبارزه با رژیم صهیونیستی و اعزام به سرزمین‌های اشغالی فلسطین حمایت‌های کاربران را ثبت می‌کند.

حمایت بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از پویش «حریفت منم»

پس از استقبال کاربران فضای مجازی از این پویش، چند روزی است شمارشگر برخط و نوار زیرنویس پویش «طوفان‌الاقصی» روی قاب تلویزیون و شبکه ۳ قرار گرفته و مخاطبان با ارسال نام خود به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ می‌توانند در این پویش شرکت کنند و مشارکت خود را به ثبت برسانند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.