حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۳۵:۱۷
برگزاری نشست‌های تخصصی، آموزشی و فرهنگی ویژه بانوان جامعه پرداز و تمدن ساز مناطق تلفیقی فارس
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
شناسه : 3695
بازدید 189
2
مسئول ادیان و مذاهب تبلیغات اسلامی استان فارس خبر داد: نشست‌های تخصصی، آموزشی و فرهنگی در شهرستان‌های تلفیقی فارس با حضور بانوان کنشگر جامعه پرداز و تمدن ساز شیعه و اهل سنت در استان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، دکتر حشمت الله انصاری مسئول ادیان و فرق و مذاهب اداره کل  تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: این رویداد تا کنون در چهار شهرستان گله­ دار، اشکنان، اوز و لارستان، با موضوع سبک زندگی، ایرانی اسلامی و استحکام بنیان خانواده برگزار شده است. وی با شاره به  اهداف برگزاری  این طرح افزود: شبکه سازی و توانمندسازی بانوان جامعه پرداز، تمدن ساز و کنشگراجتماعی و فرهنگی به عنوان یک شبکه در مناطق تلفیقی استان می‌باشد که بتواند از این ظرفیت‌ها در قسمت‌های مختلف فرهنگی آن شهرستان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: از آنجا که دشمنان درصد متلاشی کردن بنیان خانواده در ایران هستند، لازم است که سطح آگاهی‌های  بانوان را که به عنوان سکان دار نهاد خانواده در تربیت فرزندان و انسان سازی نقش دارند در مقابل این هجمه بزرگ دشمنان، ارتقا دهیم.

مسئول ادیان، فرق و مذاهب اداره کل  تبلیغات اسلامی استان فارس در ادامه اظهار داشت: اساتید این دوره‌ها با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس توسط مرکز آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه قم، مفتاح، به این استان اعزام می‌شوند.

دکتر انصاری در پایان گفت: نشست‌های هم اندیشی با حضور ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان‌های  گله­ دار، اشکنان، اوز و لارستان در راستای هماهنگی و هم افزایی بیشتردر خصوص اجرای هر چه بهتر این طرح و تداوم آن برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.