حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۱۵:۰۹
برگزاری کارگاه فراگیر آموزشی ولایت پژوهی
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
شناسه : 3140
بازدید 247
8
کارگاه آموزشی ولایت پژوهی به صورت یک برنامه هماهنگ استانی در طول یک هفته از تاریخ بیست و دوم تا بیست و ششم تیر ماه در ۳۲ نقطه از شهرستان‌های استان فارس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس ، حجت الاسلام و المسلمین قانع گفت: کارگاه آموزشی ولایت پژوهی به صورت یک برنامه هماهنگ استانی در طول یک هفته از تاریخ بیست و دوم تا بیست و ششم تیر ماه به مدت ۳۲۰ ساعت آموزشی جمعا در ۳۲ نقطه از شهرستان‌های استان فارس برگزار شد.

وی افزود : در این کارگاه هماهنگ استانی جمعیتی بالغ بر ۳۳۵۰ نفر حضور داشتند که حدود ۲۵۰۰ نفر آنها از فرهنگیان استان فارس بودند که در قالب دوره ضمن خدمت در این کارگاه ها شرکت کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: محتوای ارایه شده در این کارگاه فراگیر آموزشی شامل، جایگاه شناسی ولایت در قرآن و روایات و سیره اهل بیت، ترسیم شان ولایت فقیه و کارکرد های آن در اجتماع ، مسیله ولایت طولی و عرضی و ترسیم روابط اجتماعی بر پایه محبت اهل بیت بوده است.

از دستاوردهای این دوره می‌توان اشاره به شناسایی افراد فعال فرهنگی میدانی است که این دوره باعث پیشرفت فردی آنها در زمینه تبین و روشنگری شد و انشاالله از این ظرفیت شکل گرفته در پویش ها و برنامه های آتی استان استفاده خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.