حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۰۷:۱۴
تحولات میدانی اولویت تبلیغات اسلامی فارس
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
شناسه : 1148
بازدید 537
9
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: روند حرکتی جدید تبلیغات اسلامی فارس بر محور تحولات و ارتباط گیری میدانی به جای بستن تفاهم نامه است.
ارسال توسط : نویسنده : حسین نیکبختی منبع : https://www.mehrnews.com/
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه فارس از عملیاتی شدن نگاه‌ها و رویکردهای جدید در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد و گفت: آنچه که در این اداره کل اجرایی می‌شود ارتباط گرفتن و تعاملات میدانی به جای بستن تفاهم نامه و دستورالعمل است.

وی تاکید کرد: ارتباطات میدانی تبلیغات اسلامی فارس در تمامی شهرستان‌ها و شهر شیراز شکل خواهد گرفت تا مشکلات و موانع موجود فرهنگی و تبلیغی بررسی و رفع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: ارتباط میدانی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها با حوزه‌های علمیه به طور حتم توسعه خواهد یافت که باعث افزایش توان علمی و فرهنگی خواهد شد.

حجت السلام والمسلمین قانع ادامه داد: عملیات‌های ویژه فرهنگی و تبلیغی در زمان باقی مانده از سال جاری در استان برنامه ریزی شده و اجرایی خواهد شد تا هرچه بیشتر بتوانیم از ظرفیت‌های موجود فارس در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه توانمندسازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی فارس است، گفت: سلسله نشست‌های علمی و فرهنگی متناسب با نیازهای شهرستان‌های استان فارس نیز اجرایی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوزه و تبلیغات اسلامی در کنار هم قرار دارند، گفت: روحانیت و طلاب کمک کنند تا شاهد تحولات بزرگ در حوزه و تبلیغات اسلامی باشیم.

حجت السلام والمسلمین قانع یادآور شد: راه اندازی دبیرخانه گرامیداشت یکصدمین سالگرد حوزه‌های علمیه در استان فارس ضروری است زیرا ظرفیت‌های استان فارس و حضور شخصیت‌های بزرگ دینی و علمی جایگاه استان را در کشور مشخص کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.