حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۲۵:۰۱
دوره فراگیر آموزش مجازی «خانه مادری» در فارس برگزار می‌شود
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
شناسه : 3672
بازدید 173
4
مسوول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی فارس: مسوول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: بسته آموزش مجازی «خانه مادری» با حضور اساتید مجرب و در قالب مباحثی درباره نقش مادر و مسائل تربیتی در استان فارس برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل  تبلیغات اسلامی استان فارس ، حجت الاسلام والمسلمین احسان قاسمی مسوول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: بسته آموزش مجازی خانه مادری با حضور اساتید مجرب و در قالب مباحثی درباره نقش مادر، مسائل مرتبط با تربیت فرزندان و مسائل فرهنگی اجتماعی به مدیریت اداره کل تبلیغات فارس برگزار می‌شود.

مسؤول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی فارس افزود: این دوره آموزشی که به صورت کاملاً مجازی برون خط (آفلاین) برگزار می‌شود و تا روز میلاد حضرت زهرا (س) ادامه خواهد داشت.

به گفته مسؤول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، تاکنون بیش از ۴۲۳۷ نفر از شهرستان‌های استان فارس و سایر استان‌ها در این دوره آموزشی ثبت نام کرده‌اند و این تعداد تا پایان مهلت ثبت‌نام بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین احسان قاسمی افزود: در این دوره، مباحث و درس‌هایی حول نقش مادر و مسائل مادرانه، ارائه راهکارها و مهارت تربیت فرزندان و آشنایی با مسائل فرهنگی-اجتماعی بر اساس آیات و روایات اسلامی ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: افرادی که در آزمون پایانی که زمان آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود، امتیاز قبولی کسب کنند، می‌توانند گواهینامه مربوط به این دوره را دریافت کنند. البته شرکت در آزمون برای کلیه فراگیران اجباری نیست و صرفاً برای متقاضیان گواهینامه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.