حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۰۴:۱۲
رونمایی از پروژه تحقیقاتی «تربیت تمدنی در افق انقلاب تمدن‌ساز»
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
شناسه : 3633
بازدید 148
0
تحول در تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه‌های آیت الله خامنه ای طی آیینی در دانشگاه شیراز از «پروژه تحقیقاتی تربیت تمدنی در افق انقلاب تمدن‌ساز» با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

طی آئینی که عصر سه‌شنبه در حاشیه اولین روز از همایش دو روزه و ملی «تحول در تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه‌های آیت الله خامنه ای» در دانشگاه شیراز برگزار شد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع از «پروژه تحقیقاتی تربیت تمدنی در افق انقلاب تمدن‌ساز» رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس محور این پروژه را واکاوی الگوی تربیت تمدنی در منظومه متعالیه خرد و معرفت حضرت آیت الله خامنه‌ای برشمرد و گفت: این پروژه با همکاری حوزه و دانشگاه شیراز و مجموعه تبلیغات اسلامی استان فارس پیش خواهد رفت.

رونمایی از این پروژه در حضور حجت الاسلام و المسلمین روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس، سعید زاهد زاهدانی اندیشمند برجسته و مسؤول پژوهشکده تحول و ارتقای علوم انسانی و اجتماعی و مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس صورت گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.