حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۵:۱۴
رویداد نوآوین بهمن ماه امسال در استان فارس برگزار می‌شود
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
شناسه : 3585
بازدید 218
6
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛ سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی پژوهشی اداره تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه قرارگاه رویداد نوآوین در استان فارس فعال شده از برگزاری این رویداد در بهمن ماه سال جاری در فارس خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعید غلامی گفت: قرارگاه نوآوین با حضور نوجوانان ۱۵ تا ۲۰ ساله به تاسی و با تاثیرپذیری از شهید آوینی که اهل تفکر، اندیشه و قلم، هنر و رسانه بود در استان فارس شروع به فعالیت نموده است.

سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: نوجوانان ما در این قرارگاه کنشگر مسائل اجتماعی شده و از مسؤولین به صورت صحیح مطالبه‌گری می‌کنند و پس از شناسایی مشکلات محلی منطقه و زیست‌بوم خود می‌توانند با فراگیری مهارت حل مساله در مسیر رفع مسائل بربیایند.

حجت الاسلام سعید غلامی افزود: شبکه متشکل از نوجوانان پسر نوآوین، یک شبکه با مخاطبین بسیار قوی در کل کشور است که با کنشگری و تولید محتوا می‌توانند بیانگر پیشرفت‌های کشور باشند و به هم‌نسلان خود و نسل‌های قبل از خود دستاوردهای نظام را منتقل کنند.

وی در خصوص برگزاری رویداد استانی نوآوین در استان فارس گفت: در همین راستا کارگاه‌های دو سه روزه در سطح استان برگزار می‌شود و در قالب کوله‌پشتی پیشرفت یا روایت پیشرفت نیز دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اسلامی با بازدید از کارخانجات، تبیین می‌گردد سپس به خود رویداد می‌رسیم که پیش رویداد آن شناسایی افراد و سپس مصاحبه گرفتن در حال انجام است و بعد از آن چند جلسه برای توجیه آن دوره برگزار خواهد شد و در پایان به برگزاری خود رویداد خواهیم پرداخت و پس از آن با ارتباط مستمر به عنوان پسا رویداد نتایج حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه گفت: رویداد استانی قرارگاه نوآوین بهمن ماه برگزار می‌شود و در کنار آن سفر زیارتی به بارگاه حاج قاسم سلیمانی را برگزار خواهیم کرد که بازدید از شرکت‌ها و کارخانجات و معادن سیرجان در استان کرمان نیز بخشی از این برنامه است.

گفتنی است سازمان تبلیغات اسلامی در اقدامی نو با تشکیل بنیاد ملی نوجوان با هدف تربیت نیروهای توانمند و استفاده از ظرفیت دختران و پسران نوجوان گام بزرگی برداشته و ایجاد تشکل‌هایی بنام نوآوین در مدارس پسرانه و دختران حاج قاسم در مدارس دخترانه با هدف تجمیع ظرفیت این تشکل‌ها و اقدامات متمرکز با الگو گرفتن از شهید آوینی و حاج قاسم سلیمانی در همین راستا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.