حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۹:۴۲
سی ودومین جلسه دائمی قرآن کریم شهرستان شیراز افتتاح شد
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۴
شناسه : 3570
بازدید 204
7
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام داشت سی و دومین جلسع دائمی آموزش قرآن کریم در شهرستان شیراز آغاز به کار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام حسن قانع در ادامه بیان داشت با توجه به مشغله های کاری و تحصیلی عموم برادران و مشکلات موجود جهت شرکت در کلاس های قرآن کریم در طول روز ، اساتید قرآنی جلسات آموزش قرآن کریم را شبها بعد از نماز مغرب و عشا در اماکن مقدسه برپا نموده و در رشته های مختلف قرآنی از جمله قرائت، حفظ و تدبر و تفسیر به تربیت قرآن آموزان می پردازند.
قانع ادامه داد این جلسات به همّت اساتید بزرگوار و همکاری اصحاب برخی از اماکن مقدسه تشکیل شده اند. به گفته وی با شیوع ویروس منحوس کرونا و اعمال محدودیتهای کرونائی برخی از این جلسات به صورت مجازی تشکیل و برخی تعطیل شدند.
حجت الاسلام قانع افزود اما خوشبختانه بعد از برداشته شدن محدودیت های کرو نائی مجدد اساتید پیشکسوت قرانی شهر شیراز و البته استان پای کار آمده و جلسات دائمی یکی پس از دیگری فعال شدند.وی جلسات دائمی را بسیار پرخیر وبرکت دانست و افزود در همین جلسات و پای رحل و قرآن علاوه بر آموزش قرآن درس انسانیت و اخلاق مداری داده می شود و هرچه تعداد جلسات قرآنی افزایش یابد جامه واکسینه و بیمه انسانیت و آزادگی می شود.
حجت الاسلام قانع اشاره داشت با اعلام آمادگی استاد گرانقدر جناب آقای حاج احمد فیروززاده که از اساتید ممتاز و پیشکسوت استان می باشند والبته همکاری اصحاب مسجدالزهرا واقع در محله فضل آباد، سی و دومین جلسه دائمی آموزش قرآن شیراز که بیست و هفتمین جلسه دائمی قرآنی مسجد محور نیز می باشد از چهارشنبه شب مورخ ۱ آذر ماه تشکیل شد. وی استقبال از این جلسه قرآنی را کم سابقه دانست و بیان داشت بدون هیچگونه تبلیغ قبلی در شب اول جلسه قریب ۵۰ نفر برادر و خواهر در جلسه قرآن شرکت نمودند. همچنین به همّت یک نفر از اصحاب مسجد از ۴ نوجوان حاضر در جلسه تجلیل شد.
وی از اصحاب بناهای مقدس به خصوص مساجد درخواست کرد شرایط را جهت حضور معلمان و اساتید قرآنی تسهیل نموده و آنها را در این مسئولیت مهم یاری و حمایت نمایند.
حجت الاسلام قانع مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن تشکر از اساتید و اصحاب اماکن مقدسه ای که در برپائی جلسات دائمی قرآن کریم اهتمام چندین ساله داشته اند، ابراز امیدواری کرد که با همکاری شورای شهر شیراز به زودی از فعالیتهای ارزشمند جلسات دائمی قرآن کریم در شهرستان شیراز حمایت شود. وی حمایت از جلسات دائمی را به منظور بقاء جلسات و اثربخشی هرچه گسترده تر انها در جامعه ، وظیفه و تکلیف همگانی دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.