حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 378×
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۳۷:۲۱
۶۵ درصد از سند مهندسی فرهنگی در تبلیغات اسلامی فارس اجرایی شد
۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۵۲
شناسه : 2505
بازدید 423
8
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت:با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته در اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس ۶۵ درصد از سند مهندسی فرهنگی در این اداره کل اجرایی شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: ۶۵ درصد از سند مهندسی فرهنگی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس اجرایی شده است.

وی در خصوص اهم برنامه‌هایی که توسط این اداره کل با توجه به سند مهندسی فرهنگی اجرایی شده است بیان کرد: از جمله برنامه‌هایی که این اداره کل با توجه به سند مهندسی فرهنگی داشته می‌توان با آموزش روحانیون، برگزاری دوره‌های تفسیر، ترجمه و درک مفاهیم قرآن کریم، آموزش مهارت‌های زندگی به پسران و دختران شهری و روستایی، آموزش‌های عمومی هدفمند در زمینه انحرافات، آموزش فرهنگ همگرایی میان اقوام و مذاهب و تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که توسط این اداره کل اجرایی شده است.

وی افزود: مشوق‌های مالی و معنوی و آموزش شبکه تبلیغ از دیگر برنامه‌هایی است که سند مهندسی فرهنگی این سازمان را مکلف به اجرای آن کرده که تاکنون این برنامه‌ها در استان فارس اجرایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس متذکر شد: در موضوع آموزش جامعه روحانیت پنج سر فصل در نظر گرفته شده که از جمله این موضوعات می‌توان به توانمند سازی و ارتقای روحانیون مستقر و تبلیغی اشاره کرد که تاکنون ۳۰ دوره برای این افراد برگزار شده است.

به گفته این مقام مسئول بیش از ۲۰۰ روحانی مستقر و ۷۰۰ روحانی تبلیغی در استان فارس اقدام به فعالیت‌های تبلیغی می‌کنند.

قانع ادامه داد: در حوزه توانمندسازی و ارتقای امامان محله نیز طرح شبکه محله اسلامی با همکاری مجموعه بسیج محلات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوره‌های متعددی برگزار شده است

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغان آقا و خانم، تولید محتوای فاخر آموزشی ویژه شبکه تبلیغی استان فارس، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه قرآن از دیگر برنامه‌هایی است که اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با توجه به سند مهندسی فرهنگی اجرایی شده است.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس بیش از سه هزار نفر در استان فارس در سامانه مبلغان کشوری سازمان تبلیغات اسلامی ثبت شده و فعالیت تبلیغی با محتوای آموزشی فاخر انجام می‌دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.